VRÁTENIE TOVARU

Odstúpenie od zmluvy je jednostranný úkon vedúci k ukončeniu zmluvy (teda aj zmluvy o zakúpení tovaru či služby cez internet), v dôsledku ktorého si zmluvné strany musia vrátiť vzájomne poskytnuté plnenie. Predávajúci je preto povinný vrátiť zaplatenú cenu a kupujúci je povinný vrátiť zakúpený tovar.

Ako postupovať pri odstúpení od zmluvy?

1. Povinnosť zo strany zákazníka​

Ak ste sa rozhodli tovar vrátiť, najprv sa uistite, či neubehla doba 14 dní od doručenia tovaru. Tovar nesmie byť nijakým spôsobom znehodnotený. 

Stiahnite si formulár o odstúpení od zmluvy na odkaze nižšie. Formulár je potrebné vytlačiť a správne vyplniť. 

Tovar s formulárom odošlite na našu adresu, ktorá je uvedená v priloženom dokumente, alebo v kontaktných informáciach na našom webe.  Na zásielku neuvádzajte dobierku. Ak tak učiníte, zásielka nebude z našej strany prevzatá.

2. Prijatie zásielky

Po prijatí zásielky Vašu žiadosť o odstúpenie od zmluvy spracujeme a vykonáme všetky dôležité úkony. 

Tovar prejde kontrolou a následným naskladnením. Ak by sa vyskytlo akékoľvek poškodenie tovaru zo strany zákazníka, bude žiadosť o odstúpení od zmluvy neplatná.

Tovar bude následne vrátený a jeho finančné odškodnenie nebude možné.

3. Ukončenie zmluvy

V prípade, že boli vykonané všetky procesné úkony správne Vám okamžite odošleme celú hodnotu Vašej objednávky priamo na Váš IBAN.

Následne bude Vaša žiadosť o odstúpení od zmluvy definitívne ukončená.

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám zabezpečili čo najlepší zážitok z našej webovej stránky. Ochrana osobných údajov